شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت

مزایا و معایب ASP چیست؟
استفاده از زبان برنامه نویسی ASP نسبت به سایر روش های ساخت وب سایت دارای مزایا و معایبی است که با شناخت آنها می توانید تصمیم درستی در مورد تولید سایت با استفاده از این زبان برنامه نویسی بگیرید.

مزایای زبان برنامه نویسی ASP - اولین مورد سرعت بارگذاری وب سایت است: اکثر وب سایت های توسعه یافته در ASP سرعت بارگذاری خوبی دارند. البته باید توجه داشت که پلتفرم های طراحی شده بر اساس هر زبان ممکن است به دلیل عدم تطابق سرعت کافی نداشته باشند و ربطی به زبان برنامه نویسی آن ها نداشته باشد.

مشکل دوم امنیت وب سایت است: استفاده از زبان برنامه نویسی ASP یا سایر چارچوب ها در طراحی سایت دلیل معتبری برای ادعای امنیت آن نیست. اما بیشتر اهداف هک شده سیستم‌ها و چارچوب‌های مدیریت محتوای خارج از قفسه هستند.

قابلیت توسعه سایت به صورت همزمان: یکی از ویژگی های خوب ASP این است که قسمت جلویی را از قسمت پشتی جدا می کند، بنابراین طراحان و توسعه دهندگان می توانند همزمان روی یک سایت کار کنند.سئو سایت در کرج
عدم توسعه وب سایت توسط ASP بدون دانش کافی: بر خلاف سیستم های CMS یا سایت سازها برای طراحی سایت بر اساس زبان ASP ابتدا باید آن را یاد بگیرید و دانش عمیقی در زمینه طراحی سایت داشته باشید. بنابراین عموم مردم نمی توانند از این روش برای ایجاد سایت استفاده کنند و اگر می خواهید از مزیت ASP استفاده کنید باید یک توسعه دهنده استخدام کنید یا وب سایت خود را توسط یک شرکت حرفه ای در این زمینه طراحی کنید. . شرکت داده پردازی فراتاک یک طراح و سازنده وب بر اساس زبان برنامه نویسی ASP.Net می باشد. البته افراد مبتدی می توانند از یک اپلیکیشن دسکتاپ در ویندوز به نام Visual Web Developer استفاده کنند. این برنامه ویرایش WYSIWYG نام دارد و به معنای "هر چیزی که می بینید در خروجی ظاهر می شود". همچنین در این برنامه قالب های آماده ای برای ایجاد یک وب سایت با اپلیکیشن های مختلف مانند سایت های فروشگاهی، ارائه ها و ... وجود دارد که کار شما را تسهیل می کند.

انتخاب سرویس میزبانی مناسب برای وب سایت خود: اگر تصمیم دارید از ASP برای وب سایت خود استفاده کنید، باید از یک سرویس میزبانی استفاده کنید که از سایت های ASP پشتیبانی می کند تا سرعت راه اندازی و عملکرد وب سایت شما افزایش یابد.

https://zobdeganweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.