جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

کاربرد شیرینگ پک کابینی

کات در لغت به معنای کوچک شدن یا کوچک شدن است. در عمل، محصولات قیچی با استفاده از سلفونی که دور آن پیچیده شده است، برای حرکت آماده می شوند. از این سلفون برای محافظت از محصولات و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار استفاده می شد. مایعات، حشرات و غیره در داخل بسته بندی می شوند. از پک برشی برای بسته بندی محصولات مختلف مانند کارتن، جعبه، بطری، اسباب بازی و غیره استفاده می شود.
نحوه کار با دستگاه برش دسته کابین

کاربرد شیرینگ پک کابینی

عملکرد دستگاه برش کابینت بدین صورت است که اپراتور ابتدا رول پلاستیکی مناسب محصول را در قسمت رول بازکن قرار داده و از مسیر مورد نظر عبور می کند. سپس میز شستشو رول را بر اساس عرض محصول به گونه ای قرار می دهد که پس از انجام عملیات دوخت و برش، ضایعات ایجاد شده از بیرون دوخته شده و به سمت اپراتور قرار می گیرد.

پس از آن اپراتور قبل از دوخت، لایه رویی پلاستیک دولایه روی میز را با دست بلند کرده و محصول را در وسط دو لایه قرار داده و با دست به قسمت دوخت منتقل کرده و در حالت دوخت قرار می دهد. در این زمان با ایجاد شکاف های لازم در اطراف درز، سعی کنید دسته کابینت خیاطی را پایین بیاورید.

در این زمان جریان هوای گرم داخل کابین برقرار می شود و دوخت و برش به طور همزمان انجام می شود و پس از گذشت زمان لازم، کابین دستگاه برش از محصول بالا می رود و اپراتور می تواند محصول را از دستگاه برش کابین خارج کند. با دست. . این به طور متناوب توسط اپراتور انجام می شود.

لازم به ذکر است که در زمان سرد بودن چرخ خیاطی به دلیل عملکرد متناوب یا خاموش شدن چرخ خیاطی، اپراتور باید دسته دوخت را دو یا سه بار پایین بیاورد تا گرم شود. پس از اتمام عملیات برش، درب مغناطیسی دستگاه برش کابین به صورت خودکار باز می شود و می توانید بسته را خارج کنید.

کانتینرهای اشتراکی به دلیل قیمت پایین، سرعت و سهولت حمل و نقل بسیار محبوب بوده است. به طور کلی عملکرد این دستگاه با تونل حرارتی انجام می شود و گرمای ایجاد شده لایه بریده شده را گرفته و به دور محصول می پیچد.

معرفی قیچی کابین.
قیچی کابین به دلیل ابعاد کوچک و قابل حمل بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای بسته بندی محصولات مختلف در صنعت بسته بندی و به صورت دستی استفاده می شود. این قیچی ها به شکل میزهایی هستند که مکانی برای قرار دادن محصول دارند. قیچی کابین از گرمای تولید شده توسط عناصر الکتریکی برای گرم کردن نایلون استفاده می کند و نایلون را به دور محصول می پیچد.

https://shiringpack.com/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.