جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

طراحی اپلیکیشن در کرج

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا خارج از قفسه، کدام بهتر است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که عواملی مانند بودجه، پیچیدگی بخش‌های مختلف، تعیین اهداف بلندمدت و نیروی انسانی نقش مهمی دارند. اگر سایت شما نیاز به ویژگی ها و پیچیدگی های منحصر به فردی برای مدیریت در طراحی گرافیکی و رابط کاربری دارد، بهتر است از یک تیم توسعه قوی در این زمینه استفاده کنید. اما اگر نمی خواهید برای شروع کار پول زیادی خرج کنید، بهتر است از CMS رایگان استفاده کنید که ابزارهای رایگان متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین، اگر سازنده محتوای شما بی‌تجربه است، استفاده از یک CMS رایگان مانند وردپرس گزینه بهتری خواهد بود زیرا منابع آموزشی زیادی در وب وجود دارد.
طراحی اپلیکیشن در کرج
نکات مهم در انتخاب قالب سایت وردپرس
اگر تصمیم گرفته اید از یک CMS رایگان استفاده کنید، قطعا وردپرس بهترین گزینه برای شماست. در حال حاضر تعداد بیشماری قالب سایت وردپرس وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید. هنگام انتخاب قالب، بهتر است مواردی مانند: سفارشی سازی، بهینه سازی قالب برای موتورهای جستجو، به روز رسانی منظم، کدنویسی تمیز و استاندارد، پاسخگویی برای سه حالت موبایل، تبلت و کامپیوتر، پشتیبانی از افزونه های محبوب مانند سئوی افزونه USB.

همچنین مطمئن شوید که قالب نیازهای اساسی کاربران شما را برآورده می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید کاربران برای استفاده از امکانات سایت شما ثبت نام کنند، قالبی ایجاد کنید که دارای بخش ثبت نام حرفه ای باشد. اگر می خواهید از قالب های پولی استفاده کنید، به پشتیبانی شرکت ارائه دهنده توجه ویژه ای داشته باشید. و به عنوان آخرین نکته، حتما نظرات کاربرانی که از قالب مورد نظر شما استفاده می کنند را بررسی کنید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت
- ثبت دامنه
دامنه‌هایی با پیشوندهای مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند، مثلاً پیشوند ir (.ir) ارزان‌تر از .com است. اگر دامنه ای که انتخاب می کنید معنی و حروف ساده تری داشته باشد، برای ثبت آن باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین، اگر شخصی قبلا دامنه شما را خریداری کرده باشد، باید قیمت آن را با فروشنده مذاکره کنید. البته با کمی هوشمندی می توانید یک دامنه جذاب با قیمت مناسب ثبت کنید.

چه کسب و کارهایی به طراحی سایت در کرج نیاز دارند؟
یکی از مهم ترین فاکتورهای هزینه طراحی سایت، انتخاب شرکت هاست است. اگر به شرکت های بزرگ مراجعه کنید با هزینه های بالایی مواجه خواهید شد، زیرا از سخت افزارهای پیشرفته استفاده می کنند. آنها همچنین ممکن است از منابع خارج از کشور برای ارائه خدمات خود استفاده کرده باشند. پشتیبانی در شرکت های هاستینگ نیز طرح های متعددی دارد. اگر به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارید، باید هزینه بیشتری به شرکت پرداخت کنید.

نوع اقامتگاهی که انتخاب می کنید تأثیر بسزایی در کل مبلغ قرارداد شما خواهد داشت. انواع هاست شامل هاست لینوکس، هاست ویندوز، سرور مجازی اروپایی یا ایرانی، هاست اشتراکی و فضای ابری است. هاست لینوکس ایران یکی از ارزان ترین گزینه ها و گران ترین سرور مجازی در اروپا است.

عامل دیگری که بر هزینه هاست تأثیر می گذارد، سیستم سخت افزاری است که انتخاب می کنید، که به اندازه و تعداد کاربران بالقوه شما در ساعات اوج مصرف بستگی دارد. همچنین اگر از محتوای ویدیویی زیادی در سایت استفاده می کنید نیاز به رم و پردازنده زیادی دارد که هزینه های شما را افزایش می دهد.

- طرح
طراحی و استفاده از تصاویر و عناصر گرافیکی به سلیقه شما بستگی دارد. اما اگر قصد دارید یک سایت جدید با ظاهر سفارشی داشته باشید، قطعا باید بودجه جداگانه ای را برای یک طراح گرافیک و یک طراح رابط کاربری اختصاص دهید. طراحی کامپوننت متغیر است و شما نمی توانید قیمت دقیق آن را از ابتدا تعیین کنید، زیرا با گذشت زمان دیدگاه شما تغییر می کند و می خواهید بخشی از سایت را حذف یا اضافه کنید.

- تولید محتوا
تولید محتوا شاید مهمترین و کلیدی ترین بخش کار باشد. هزینه بخش تولید محتوای شما به هدف شما از راه اندازی سایت و استراتژی تولید محتوای شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک سایت شرکتی راه اندازی کنید و فقط به دنبال تبلیغ محصولات خود هستید، نیازی به تولید محتوای زیادی ندارید. در نتیجه هزینه زیادی برای این قسمت پرداخت نمی کنید. اما اگر می خواهید کاربران را از طریق موتورهای جستجو جذب کنید، حداقل به یک نیروی سئو حرفه ای طولانی مدت نیاز دارید.



هزینه تولید محتوا



- پشتیبانی و امنیت سایت
بسیاری از کاربران نیز به پشتیبانی نیاز دارند. در سایت های فروشگاهی یکی از مهم ترین دلایل خرید مجدد کاربران، پشتیبانی است. قطعا هر چه بیشتر به مشکلات و سوالات کاربران خود پاسخ دهید می توانید کاربران بیشتری را جذب سایت کنید. نحوه افزایش حجم سوالات و میزان پشتیبانی شما در مراحل پس از راه اندازی سایت به عملکرد کلی سایت بستگی دارد. اما در ابتدا سایت نیازی ندارد

https://aftabir.com/reportages/view/3755/%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.