دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

دستگاه شیرینگ پک

صنعت بسته بندی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. روند ایجاد شغل و کارآفرینی از ساخت تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی تا تولید و فروش محصول به بازار بستگی دارد. ورود به صنعت بسته بندی و درآمدزایی و اشتغال، شناخت بازار ضروری است. شناخت دقیق بازار کار، میزان سرمایه مالی، آینده نگری و بازاریابی عامل مهمی در راه اندازی یک کسب و کار است.

برای تجهیز کارخانجات صنعتی به دستگاه هایی نیاز است که علاوه بر قابلیت بسته بندی محصول در تعداد و تیراژ بالا، سلامت و ایمنی محصول را نیز حفظ کرده و به نوبه خود زیبایی بسته بندی را پوشش دهد. ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی شرکت فرهام برای تامین تجهیزات کارخانجات صنعتی و یا کارگاه های کوچک و بزرگ قابل استفاده می باشد. پک شیرینک، وکیوم، چسب کارتن، کشنده تسمه، مهر القایی، خرما زن، دوخت پدال، دوخت ریلی، پک پوستی، مهر طلاقی، مهر لیوان، مهر وکیوم، سلفون، نوار نقاله و نوار نقاله نمونه دستگاه های این شرکت می باشد. کارشناسان فنی این شرکت علاوه بر نظارت بر کار فروش، در زمینه مشاوره و خدمات پس از فروش دستگاه ها نیز فعالیت بسیار گسترده و پیشرو دارند. بهترین دستگاه شیرینگ پک

در این مقاله بر آن شدیم تا توضیحاتی مختصر و جامع در مورد انواع دستگاه های پک شیرینک ارائه دهیم.

ماشین آلات بسته بندی فرهام همواره سعی کرده است تا محصولات با کیفیت و مطابق با نیاز مشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از نیروهای متخصص خود اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد. دستگاه های مورد نیاز خود را بخرید.

کلمه shirink به معنی انقباض است و معنای کلی آن انقباض نایلون shirink یا پی وی سی و سلفون POF توسط حرارت است و shirink pack به معنی دستگاهی است که محصول را جمع می کند و می پیچد.

به طور کلی دستگاه های شیرینگ پک را می توان با توجه به نوع، وزن و ابعاد محصول در سه مدل زیر بسته بندی کرد.

1- دستگاه شیرینک پک یا شیرینک کابین

A: بسته کابین Shirink

ب: پک کابین نقاله شیرینک

2- تونل شرینک پک یا تونل شرینک 3- بسته پلی اتیلن شرینک یا شرینک پلی اتیلن

نایلون یا سلفون استفاده شده در دستگاه های فوق متفاوت بوده و با توجه به محصول انتخاب می شود.

خواص نایلون یا سلفون شیرین
نایلون یا سلفون شیرینک دارای خاصیت جمع شدن در اثر حرارت است. به عبارتی نایلون پس از گرم شدن توسط دستگاه پک شیرینک، جمع می شود که با جمع شدن نایلون یا سلفون در اطراف محصول، محصول نهایی را محافظت می کند و در عین حال بسته بندی شیک و زیبایی را ایجاد می کند. به نظر می رسد. همانطور که در بالا ذکر شد فیلم مورد استفاده برای محصولات مختلف متفاوت است و به دو دسته کلی نایلون شرینک و سلفون PVC و POF تقسیم می شود. نایلون شرینک با توجه به وزن محصول در ضخامت های مختلف تولید می شود و به دلیل ضخامت بالا بیشتر برای عملیات شرینک در دستگاه های پلی اتیلن شرینک پک استفاده می شود. سلفون پی وی سی و POF ضخامت کمتری دارند و در عملکرد شرینک توسط دستگاه های شرینک پک از هر دو نوع شرینک پک کابین یا تونل شرینک پک بیشتر استفاده می شود.

نایلون پی وی سی مصارف غیربهداشتی دارد و نمی توان از آن برای محصولات غذایی استفاده کرد و دلیل عدم استفاده از آن ایجاد گاز کلر در هنگام گرم شدن سلفون و شیرین شدن آن است. نایلون POF فاقد این گاز بوده و به دلیل ضخامت کم و استحکام بالا نسبت به نایلون پی وی سی، مصارف بهداشتی و غذایی دارد.

دستگاه شیرینک پک یا شیرینک کابین
یکی از پرکاربردترین دستگاه های شیرینکک کابینت شیرینک پاک است که در نان فروشی ها، رستوران ها، کیترینگ ها، فست فودها، قنادی ها، لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی در بسته بندی لوازم التحریر و کتاب کاربرد دارد. طول می کشد. استفاده آسان و قیمت پایین کرکره کابین و استفاده مکرر از آن باعث شده است تا کاربران زیادی را به خود جلب کند.

نحوه کار با پک کابین Shirink
دستگاه شرینک پک کابین که باکس شرینک یا شرینک پک نیز نامیده می شود دارای اجزای مهم زیر است:

غلتک های سوراخ دار فیلم شیرینک
تایمر خیاطی شیرین
شیرین تایمر
ترموستات دیجیتال برای تنظیم دما
سرامیک های مخصوص المان
شیرین آهنربا
جک گازی بالابر کابین

https://iran-pack.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.